lørdag, mars 20, 2010

Bokasyl på Cafe Marhaba fredag 26. mars klokken 18.00

Nå har vi endelig funnet et sted å være som er hyggelig, ikke spiseplikt, og nokså rolig. De har veldig god mat og drikke hvis man vil spise og drikke etter at bokasylet er over.

Veldig fint om dere sier ifra hvorvidt dere kommer, sånn at jeg kan reservere bord.

Her er hjemmesiden: www.cafemarhaba.no Keysersgt 1 i Oslo

Vi skal samtale fritt og vennlig rundt ”Den unge Werthers Lidelser” av Johann Wolfgang von Goethe.

Bokasylet
v/ Jorunn Solli
tlf: 97123102

Hvis dere vil melde der på e-postlisten til Bokasylet, send en e-post til bokasylet@jorsol.no og jeg inkluderer dere sporenstreks.

1 kommentar:

Jorunn Solli sa...

Jeg tror ikke jeg kommer meg på Bokasy i kveld. Det er litt hurrameirundt og hultertilbulter, så jeg trenger å ta det med ro før jobbehelg. Jeg har bestilt bord til ti på Keysersgt 1 (krysset til Akersgata). Det står enten på Bokasylet eller meg. Jeg har ikke helt oversikten over hvor mange som kommer, men det er en del som har sagt ja. Ha en fin, fin kveld.