søndag, oktober 16, 2011

Oe

18. november møtes Bokasylet over Kenzaburo Oes Min egen sak. Du kan lese den som e-bok her. Kanskje litt upraktisk å ikke ha et eksemplar med til Bokasylet, men kan brukes som en forsnus inn i boka.
Boka handler om en mann som må takle at sønnen er tilbakestående. Oe fikk Nobelprisen i litteratur i 1994 for "an imagined world, where life and myth condense to form a disconcerting picture of the human predicament today". Men boka Min egen sak tilhører en annen gren av forfatterskapet, nemlig den som kretser om forholdet til forfatterens første sønn som ble født med en hjerneskade og ble tilbakestående.

Sted: Mistral kl 18 00. Meld fra om du kommer!

3 kommentarer:

Jorunn Solli sa...

Jeg fant boka ulest i bokhylla. Så jeg regner med å komme :-)

ninsve sa...

jeg har lest og kommer.

ninsve sa...

Ok, da blei møtet avlyst. Håper ikke noen dukker opp som ikke har meldt fra at de kommer. Boka var i hvert fall veldig fin!