fredag, mars 23, 2007

Rapport

Flott bokmøte i går kveld, til tross for høyt støynivå. Vi klarte å konsentrere oss om lavmælte dikt mens Jokke sang: "Jeg ser etter action, action..." over anlegget.
Nå har vi også bestemt at vi leser 'Inn' som neste bok og at vi møtes igjen for å snakke om den på Asylet, torsdag 26. april. Siden den er tykk, blir neste bok ut tynn, og da valgte vi
Fosse, deretter er det tykk bok igjen og vi skal da lese Sara Stridsbergs 'Drömfakulteten' på svensk. Jorunn skal på rea i Kungälv og kjøpe med seg bøker til oss som ikke har den fra før.

6 kommentarer:

Jorunn Solli sa...

Fint, fint bokasyl ;-) Gleder meg til å begynne på "Inn". Bra å eie den, for da kan man notere i margen (må huske å stryke reserveringen på biblo).

Jorunn Solli sa...

P.S. "Drömfakulteten" heter boken til Sara ;). Hvilken tynn bok av Fosse ble vi enige om?

Jorunn Solli sa...

Drömfakulteten i Pocket kan kjøpes på Norli til 58,- Vet ikke om man må ringe og bestille den først? Man kan også kjøpe den på nettbokhandel. Eller jeg kan prøve å få kjøpt den når jeg er i Göteborg.

Bokasylet sa...

Gikk litt i ball her... Fosse-boka finner du lenger ned på siden. Jeg kan kjøpe Stridsberg-bok selv og til/for Karoline. Så kan du glemme rea ;)

Bokasylet sa...

sa Tonje under dekke av å kalle seg bokasylet

Bokasylet sa...

Fosse-info