lørdag, august 23, 2008

Bokasyl 12. september kl. 18:30 på Copa con Oro

Vi leser essay av Ole Robert Sunde ”Jeg er et vilt begrep” og leser så langt vi kommer. Jeg har mistanke om at den ikke er lettlest, så vi kan heller gå i dybden enn i bredden. Vi møtes 12. september kl. 18.30 på Copa Con Oro i Ivan Bjørndalsgate 23 på Nye Lilleborg. (Cafe Arte har ikke kveldsåpent). Jeg håper det er rolig der sånn at vi kan snakke uforstyrret. Hvis vi ikke er fornøyd, finner vi et annet sted til neste møte. 
OK?
Jorunn



 

7 kommentarer:

Anonym sa...

Å, den som bare fikk kommet seg til biblioteket. Hva ble vi enige om å lese etter denne? Kanskje man kan få lest seg inn i fremtiden?

Jorunn Solli sa...

Vi får bli enige om en høstleseliste. Men der må du være med. Har du noen forslag?

Anonym sa...

Nei, nå er jeg så utdatert at det bare er Kartboka jeg kommer på sånn i farta...Men jeg kunne veldig gjerne tenke meg å ha et teaterasyl og se Noras døtre, men IIIIIIIIIIK! Det spilles 4. og 5. september og det er jo NÅ.

Jorunn Solli sa...

Ååå de dagene kan jeg ikke. Men JA til teaterasyl. Tror det går veldig mye bra på teater denne høsten

Jorunn Solli sa...

Tips:
vagant

Anonym sa...

Dette var nyttig og interessant lesning. Dere andre har jo lest Fosse (noe jeg må se å ta igjen) og har et solid sammenligningsgrunnlag. Jeg ville også gjerne ha visst hvor Thure Erik Lunds essays havner i terrenget. Ettersom jeg har forstått er han visst ikke helt godtatt av det gode selskap, men for oss spiller ikke det noen rolle ettersom gode selskap ofte består av *folk flest* og ikke av smale og utilgjengelige interesserte litteraturelskere med god takhøyde.

Jorunn Solli sa...

Jeg synes denne boka en innviklet å skjønne, men leser med freidig mot ;-)