fredag, mai 25, 2007

Maimøte

¾ av bokasylet møttes på Asylet torsdag 24. mai. Vi hadde det superhyggelig og pratet om Fosses ”Morgon og kveld”. Alle kom med sine innfallsvinkler så vi fikk en interessant diskusjon. Vi savnet selvsagt Tonje, men vi får håpe alle kan komme til samtale om Drömfakulteten i juni. Vi snakket om at vi burde ha en sommeravslutning med litt svung over…gå ut og spise og kanskje legge bokasylet til en dag alle har fri dagen derpå?
Vi kan komme med forslag til datoer på kommentar plass.
Vi bør kanskje ha en bok i løpet av sommeren? Det er også en diskusjon vi kan ta på kommentarplass.

4 kommentarer:

Jorunn Solli sa...

Jeg foreslår Elfriede Jelinek ”Pianolærerinnen” som sommerlektyre. Jeg er ganske fleksibel med hensyn til når vi skal ha sommeravslutning.

ninsve sa...

Ja, den har jeg lyst til å lese også. Har forresten sett filmen. Den er grusomt fin, i ordenes bokstavelige betydning.
Er litt nyssgjerring på hun Alice Munro også. Hun får alltid så strålende kritikker for novellesamlingene sine.
Ellers kunne jeg tenkt med no sånt som Neuromacer. Må lese noen sånne klassikere jeg som har blitt så cyber i det siste.
jeg er også rund når det gjelder avslutning.

Anonym sa...

Ser ikke ut til at jeg får lest Drömfakulteten heller med det første...buhu! Ikke rart taxisjåfører skårer lavest av alle yrkesgrupper på IQ-test!!! Får aldri tid til å kultivere seg, jo... Kommer sterkere tilbake etter Kjennskapsprøven som jeg ennå ikke er klar for, men som ligger nærmere enn fjernere..
flott at du har oppdatert, Jorunn :-))) Ser nye blogger og medlemmer er inkludert. Superdupert!

Jorunn Solli sa...

Da blir det Bokasyl den 15. juni. De som har lest Sara (litt eller alt) møter på Asylet kl.18:30. De som ikke har lest, møter på Punjab, Grønland 24 (stemmer det?) kl. 20:00
Hilsen festkomiteen
P.s. Jorsol har lest boken, så jeg møter på Asylet.